Pages

Sunday, June 12, 2016

Stenungsbaden





Vi anländer till Stenungsbaden, hämtar våra keycard och går upp till våra rum. Jag bär på min sportväska (innehåll: Whisky, Cubano cigar, kondomer och naturligtvis weed). Samtidigt så drar jag i Blondies resväskor, kort om henne: sexig, blond, het temperament och vackra gråblåa ögon. Själv går hon före mig med sitt Prada väska runt armen och pratar i mobilen medan jag ser hur hennes härliga rumpa vickar från höger till vänster framför mig.



Det hela är orättvist som ett hån mot rättsväsendet, jag menar den här bruden kan begå den mest brutala brotten och komma undan med den bara genom att kolla i ens ögonen och beklaga sig över saken, jag antar att Gud var på gott humor när han skapade henne.



Det här hotellet är som en konstig labyrint med flera våningar och korridorer, jag är bakfull och saknar lokalsinne. Blondie pratar i sin mobil utan intresse att hitta sitt rum. Jag ger upp, kastar väskorna och bara står där, hon märker det och vänder sig mot mig.




"Fuck that Blondie, jag är inte din jävla piccolo!" skriker jag nästan.
"Du vet att du blir belönad nån gång"
"Med vad? Medal of Honor?"
"Hur lång är du älskling?"
"Cirka 16,5 hurså?"
"Jag tror jag kan till och med kittla dig med tungan" säger hon förförisk.


Jag tar väskorna och skyndar mig medan Blondie fortsätter med sin telefon samtal. Väl framme i rummet kastar hon ut mig för att fräscha upp sig, jag står utanför hennes rum och känner mig fucked men inte på ett sätt som jag hade tänkt mig, hon är fan kriminell!


Jag ringer till Fassio, det här smarta glasögon ormen har talets gåva, han skulle kunna övertala vem som helst till att göra vem som helst, jag hatade han från början men vi har blivit tight med tiden, han är en smooth operator och jag har svårt att inte gilla honom.




"Hej, jag har blivit blåst igen och gissa av vem?"
"Vilken idiot, när ska du fan lära dig? kom hit och kolla på mitt rum, nu med en gång!"
"Vad är det som är så akut med ditt rum, brinner det?"
"Kom hit ASAP och ställ inte så jävla många frågor!"
"Inte den här fucking tonen okay? annars kommer jag inte, fattar du!?!"


Den jäveln lägger på luren, jag pallar mig mot hans rum, det tar mig minst 10 minuter att hitta rummet i labyrinten, han öppnar utan att ens säga hej.


"What the fuck is this????" säger han som om jag hade nåt med saken att göra.


Rummet ligger på andra våningen runt hörnan av byggnaden med en lastbil parkerad ett par meter bort, jag antar att det är där leveransen sker, mitt framför hans fönster.

Jag kan inte låta bli att skratta, han ser så ledsen ut, som en liten måsunge som man har pissat på, jag skrattar så högt att han flippar ut och sparkar ut mig från rummet.


Jag går till mitt enorma kontinental rum med ocean view, panorama fönster och smakfull inredning. Tar av mig svettiga kläderna, hoppar i duschen och inviger den med världens kortaste masturbation, det är så riktiga män gör istället för att tigga om fitta.


Tar på mig badrocken och ställer mig vid fönstret, jag har ingen balkong men det finns ett fönster lucka som går att öppna och man kan kliva ut på taket som sträcker sig flera meter åt båda hållet med härligt havsutsikt. Jag tar med whiskyn ut och tar ett bloss på fina weeden.



Lägger mig sedan avkopplad på den mjuka sängen och kollar på tv och innan jag vet ordet så har jag somnat, jag vaknar med att mobilen ringer.



"Vart i helvete är du? Middagen har börjat för helvete!" säger Fassio.
"Hur ser min bordsplacering ut?" frågar jag.
"Vad fan snackar du om, du borde fan sitta vid skamvrån, skyndar dig!"




När jag väl kommer till den flotta middagssalen så sitter Fassio med Blondie vid höger sidan och en kortare version av Lucy Lu vid vänstra sidan, jag kan föreställa mig hennes heta konversation: Me so horney, me love you long long time! Själv sitter jag i kläm bredvid en labil gravid kvinna och en sur muff dykare vid andra sidan. Fassio sitter där och bara flinar åt mig, jag har sån lust att hoppa över bordet och slå ut tänderna på honom, men nu är han min polare så jag bara nöjer mig med att ge honom fingret.




"Blondie you look good baby" säger jag, engelskan tar över när jag är packad.
"I know baby, it is good to be me!" säger hon retfull.


Jag har knappt kontra henne när maten kommer, jag har inget att dricka och snart kommer jag att klättra på väggarna. Jag skiter i maten och går och skaffa mig nåt starkt och uppfriskande att dricka, det blir en Mojito, snarare flera.


Väl vid middagsbordet så ser jag att råttan Fassio försöker bearbeta tjejerna och det retar gallfebern på mig. Det finns ett och annat brud där som man skulle vilja slicka från topp till tå, men det gäller att kunna tala, jag är så kass på det så det är upp till silvertungan Fassio och det vet han mycket väl. 


Äntligen så är det eländiga middagen slut, jag går fram till några färgstarka kollegor och säger diskret att det blir fest hos mig, så diskret man kan vara när man är packat. Så småningom så trillar det in ett och annat brud och små tokiga killar och festen drar i gång.




Jag brukar ofta minnas händelserna i form av korta videoklipp, flera personer som står på taket, vissa röker och dricker, smyghånglar eller pissar till nedre våningar osv. Inne så ligger jag i sängen och kastar saker och ting mot folk för att se om jag kan träffa nån, det flyger allt möjligt i luften: fjärrkontroll, mobiler, ciggpaket, plånbok, tändare, korkskruv, det är en mirakel att ingen skadas.




Jag finner det hela lite för tråkigt så jag drar igång kuddkrig med ett par tjejer, de spöar skiten ur mig och jag känner mig illa mående. Rusar till badrummet, fixar till mig, kommer ut en stund senare, mår som en Prins.


Märklig syn, en stor torped liknande Balkan kille med Rayban solglasögon strippar med en Champagne flaska i ena handen medan han öppnar skjortknapparna med den andra och folk applåderar för fullt. Jag får nog av det hela och går till badrummet och där sitter en brunnet med långa fina ben och sin skära trosa vid knäna. Jag kollar i spegeln och ser reflektionen av en ännu snyggare tjej med benen i kors vid det långa marmor tvättstället, hon målar sina naglar och lägger inte ens märke till mig. Jag lämnar de ifred och går tillbaka till det kaos drabbade vardagsrummet.




Jag ser att folk har druckit allt spirit som fanns tillgänglig och det var en hel del. De har till och med tömt minibaren utan att ens bryr sig om att stänga dörren till kylskåpet, varför är jag inte förvånad, när det kommer väl till kritan så är människan ett djur, eller hur?

No comments:

Post a Comment